Site Loader

Adakah terdapat cara yang menjamin penyimpanan cryptocurrency yang selamat? Lagipun, seseorang terus mendengar tentang serangan penggodam pada akaun pertukaran cryptocurrency atau dompet maya. Apakah kaedah paling selamat untuk membeli, menyimpan dan mengumpulkan cryptocurrency? Ini adalah persoalan yang sering ditanyakan oleh pelabur pemula dan pakar dalam bidang ini. Nasib baik, ada pilihan permulaan yang selamat, seperti pakej pendidikan cryptocurrency.

Melabur dalam cryptocurrency – trend yang menguntungkan atau gelembung khayalan

Walaupun cryptocurrency telah ada selama lebih dari satu dekad, belum sampai beberapa tahun yang lalu ia menjadi popular. Peningkatan luar biasa dalam kadar pertukaran Bitcoin antara 2015 dan 2017 membuat pelaburan dalam cryptocurrency begitu bergaya sehingga orang yang sebelum ini tidak berminat dengan pelaburan mula mendengar mengenai cryptocurrency. Pada tahun-tahun inilah banyak orang memutuskan bahawa mereka ingin mencuba nasib dan membeli cryptocurrency. Walau bagaimanapun, selepas bulan Disember 2017, harga Bitcoin mula turun secara mendadak, dan hanya sedikit orang yang mengira bahawa mata wang itu akan memperoleh kembali nilai sebelumnya. Pelabur beralih ke syiling maya lain seperti Ripple, TRON, dan Litecoin.

Ternyata, Bitcoin kembali dalam bentuk yang lebih cepat daripada yang dijangkakan dan kini kembali ke landasan untuk mendapatkan kembali nilainya. Bagi pelabur, ini adalah tanda bahawa cryptocurrency boleh dianggap sebagai aset “kitaran”, yang dari semasa ke semasa secara dramatik meningkatkan nilainya dan kemudian dengan cepat kehilangannya. Dari perspektif kestabilan pasaran, turun naik yang sedemikian tidak begitu diinginkan, tetapi pada masa yang sama ia bermaksud bahawa cryptocurrency telah menjadi aset yang luar biasa untuk dispekulasikan.

Peruntukan dana – bermula dengan

Terdapat banyak peraturan yang harus dipatuhi oleh pemula. Sebelum anda mula melabur, sekurang-kurangnya anda harus mempertimbangkan beberapa pilihan yang ada. Persiapan khusus subjek sama pentingnya dengan peruntukan dana itu sendiri – anda tidak boleh membeli aset yang tidak anda ketahui.

Adalah idea yang tidak baik untuk melaburkan semua simpanan anda sekaligus. Pakar biasanya menasihatkan bahawa pada satu-satu masa anda harus melabur tidak lebih dari dua puluh persen dari jumlah yang anda miliki, dan jangan sekali-kali mengambil pinjaman kerana pelaburan. Adalah idea yang baik untuk memecah portfolio pelaburan anda menjadi beberapa – dari tiga hingga lima – aset dari pelbagai jenis, iaitu: dua jenis cryptocurrency yang berbeza, emas, dua blok saham.

Permulaan yang ideal – Pakej Permulaan cryptocurrency

Untuk pelabur pemula, alternatif menarik yang membolehkan mereka memperoleh pengalaman secara bebas adalah pakej pendidikan cryptocurrency. Objektif daripada pakej pendidikan cryptocurrency adalah untuk mendidik pelabur dan pengurusan e-coin. Pengetahuan diberikan dengan penggunaan bahan pendidikan seperti e-buku, webinar dan latihan dalam talian. Dengan pertolongan mereka, pelabur amatur dapat mempelajari asas pelaburan, spesifik pelaburan dalam cryptocurrency, dan cara mengurus cryptocurrency terpilih dengan sebaik-baiknya.

Dengan setiap pakej pendidikan, selain daripada bahan pendidikan, pembeli menerima unit cryptocurrency secara percuma. Terdapat banyak jenis pakej yang tersedia, berbeza dalam jumlah unit cryptocurrency percuma dan jenisnya. Penambahan unit percuma bertujuan untuk mendorong pelabur pemula untuk menggunakan praktik pengetahuan yang diperoleh melalui pembelajaran. Status dan nilai unit yang diperoleh dapat disahkan kapan saja menggunakan kod yang disebut pada kad, yang mengandungi log masuk dan kata laluan ke akaun.

Portofolio pelaburan diuruskan oleh platform perantara untuk melindungi pelabur pemula dari kerugian atau kecurian dana dari akaun. Walau bagaimanapun, aset cryptocurrency dapat dikewangkan pada bila-bila masa.

Platform inovatif – Cryptoeddu

Adalah sejenis platform perantara, di mana setiap pelabur dapat mengakses cryptocurrency yang dipilih menggunakan dua kaedah yang berbeza. Kaedah pertama adalah pembelian pakej latihan sebagai sebahagian daripada pakej cryptocurrency pendidikan – pengguna kemudian hanya membeli bahan pendidikan dan menerima sejumlah wang secara percuma dalam bentuk cryptocurrency.

Terdapat juga kemungkinan untuk mengumpulkan cryptocurrency yang sebelumnya telah dibeli sebagai sebahagian daripada pakej. Pakej boleh dibeli dari rakan kongsi Cryptoeddu – jenama yang membuat pakej pendidikan, dan anda hanya perlu memasukkan kod lapan digit yang disediakan bersama pakej untuk mendapatkan akses kepada token cryptocurrency percuma. Namun, sebelum ini, pastikan jenama yang bersangkutan bekerjasama dengan platform Cryptoeddu. Beli Pakej Permulaan anda di laman web Cryptoeddu – pada masa ini, anda boleh membeli Pakej Ripple Plus dengan harga promosi. Set ini merangkumi sebilangan e-book dan webinar yang menangani isu-isu yang berkaitan dengan pelaburan dalam cryptocurrency, undang-undang yang berkaitan dengan cryptocurrency, masalah keselamatan dan risiko pelaburan, serta kekhususan pelaburan dalam cryptocurrency Ripple.

Oleh itu, Pakej Ripple Plus adalah kompendium pengetahuan yang luas, yang dapat memberikan pengenalan yang kuat mengenai topik ini kepada mereka yang belum pernah melabur dalam cryptocurrency atau tidak mempunyai hubungan dengan jenis pelaburan ini. Sebagai tambahan, unit Ripple percuma ditambahkan pada setiap pakej. Jumlah unit bergantung pada pakej yang dipilih oleh pelanggan – ada juga pilihan untuk membeli Ripple Starter Package tanpa potongan harga.

Pakej Ripple Plus dan Ripple Starter Package boleh dibeli di laman web Cryptoeddu

Kumpulkan cryptocurrency anda

Unit cryptocurrency yang dibeli sebagai sebahagian daripada pakej disimpan dalam dompet individu yang diberikan untuk setiap pembelian. Kod lapan digit yang kelihatan pada kad yang termasuk dalam set membolehkan anda menguruskan dana anda.

Untuk mengumpulkan cryptocurrency anda, klik tab “Kumpulkan cryptocurrency” di bahagian atas halaman. Tetingkap akan muncul di mana anda harus memasukkan kod yang anda terima dan alamat e-mel yang anda berikan semasa membuat pesanan.

Tempat di mana kod harus dimasukkan

Perlu diingat bahawa dibandingkan dengan laman web lain di mana anda boleh membeli cryptocurrency, Cryptoeddu dibezakan dengan kerjasama dengan banyak syarikat yang menawarkan unit cryptocurrency percuma yang disediakan dengan latihan. Hasilnya, di laman web Cryptoeddu, anda juga dapat mengumpulkan cryptocurrency yang disertakan dengan set yang dibeli di luar platform itu sendiri. Prosedur pengumpulan cryptocurrency adalah sama seperti dalam pakej pendidikan dengan cryptocurrency yang dibeli secara langsung di laman web Cryptoeddu.

Post Author: admin

2 Replies to “Cryptoeddu – Platform cryptocurrency anda”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *